Thursday, November 25, 2010

feeling sad

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum..

bangun je tido pg td trus rase sedey..dunno why..xingt pon mimpi ape mlm td..but cm ade kaitan ngan baby..trus pikir bukan2..time hubby p keje pon xp tgu kt pintu pon..sedar2 hubby huluq tgn mintak suh salam..

smlm tgh2 mandi,aku terpikir sesuatu..aku lahir je aku dpt seorg mak yg sgt sayang kt aku..walaupun mak aku bkn la sehebat ibu org lain..tp mak aku ni ade 1 kuasa+ilmu yg org lain xde..aku sntiasa rase tenang je bile dgr suare mak..esp bile tgh luahkn perasaan kt mak..ngan org lain xde tau feeling ni..

then bile aku kawen je..aku dpt sorg lg mak (tp my biological mom still on top)..mak mertua yg dipanggil as mama..luckily,mama pon ade kuase+ilmu yg mcm mak..memandangkn aku duk berjauhan dengan mak,so ngan mama plak la aku menumpang kasih sayang..

I LOVE both of THEM

now, after about 1 yr and 8 mths of marriage, i didn't get the title of IBU for my self yet..maybe it's too early for me..terus berusaha HANA! gambate!

note:- I LOVE my hubby too..plus ABAH & PAPA..

No comments: