Monday, November 29, 2010

tiada tajuk

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum..

hi all (ramai ke readers ko hana?? ;p)..rs best sket coz puteri dd dah update blog die arini..kesah putri7 akan dipersembahkan bile ade mase betul2 terluang ye..

nak cite sket psl putri dd ni..beliau merupakan salah sorg member baik time aku blajo kt upm suatu mase dulu..dlm thn 2 @ 3 beliau stat bercinte ngan hasben die skrg ni, en.keri..mereka telah selamat dinikahkan pd 20 nov lepas..malangnye aku tak dpt hadir majlis dorg ni coz my bro in law kawen on the same date..plus kejadian keguguran yg xdisangke2..sedey sat..hee..now dah ok..dudu (panggilan manje) suke tak wedding gift aku kasi tu??hee..cm ne la dudu nk jwb coz die bkn tau pon kewujudan blog aku ni..hee

dah 2 ari keje..and dah 2 ari aku msk utk diner..tp aku msk 2 jenis lauk je..ni yg termampu..mujuq la my hubby tu x byk komplen psl mkn2 ni..die xkesah sgt asalkan aku msk..hee..hopefully kerajinan aku ni berterusan..ameen..

ok la..mau pigi mandi..after that mau pigi tidoq..esk kene bgn awai coz baju keje blom iron lg..c u on next entry..wassalam

note:- tomorrow nk p lunch kt nasi ulam cikgu wif annie tan & tini..beshnye..lame xmkn nasi ulam ni..nasi ulam cikgu wait for us the powerpuff girl!!

No comments: